ceturtdiena, 2014. gada 11. decembris

Koncerts, saruna, dzejas lasījums, izstāde. Lēdmane TN .12.12. 2014.

Koncerts - saruna ''Ar ziemas putna dziesmu sirdī gaisma ienāk!”'

Tikšanās ar Latvijas vadošo tenoru, Latvijas Nacionālās operas solistu un leģendārās grupas „Pērkons” bijušo solistu Nauri Puntuli.
Muzicē koncertmeistars Aldis Andersons.
Sandras Sabīnes Jaundalderes zīmējumu izstāde "Gaismas Loks" un dzejas lasījums.

Koncerts "Ar ziemas putna dziesmu sirdī gaisma ienāk". Dzied LNO solists Nauris Puntulis.

Nauris Puntulis. Koncertu papildina atmiņu un ieceru stāstījums.


LNO solists Nauris Puntulis un koncertmeistars Aldis Andersons.

Dzejas lasījums "Trubadūrs un Dāma". Muzicē Aldis Andersons.12.12.2014.Lēdmane. ( fragments)


Viņš teica - vai pie Tava loga dziedāt drīkstu.
Viņa  - neatbild.
To saprot viņš kā atļauju
Un teic -
Tu vari nenākt
Mani uzlūkot ja gribi
Balss mana sekot var pat tur
Kur skati nesasniedz
Es - lakstīgala pusnaktī
Es - rudens vēja gaudas
Es - ziemas lausks
Un jūras viļņu šalkas
Nekad tev nebūs manis miera
Uzklausi jel mani ...

Tad atkāpjas viņš mulsi
Tumšo logu uzlūko
Un izkliedz sāpi
Skaļāku kā dziesma...

Es redzu -  viņa
Mani nesadzird
Tā kurlāka par Likteni!




Ko apsola Viņš
Mūžam neatrast
Ko vēlas Viņa 
Neatrast nemūžam







Kas Mīlestība ir

Vai sārtais zīda zieds
Vai vīna kauss
Vai sūras asaras
Vai dziesma liega

Ne zieds, ne vīns
Ne asaras, ne dziesma

Zieds novīst - nē tā Mīla nav
Vīns reibina un muļķo - nē tā Mīla nav
Un asras nožūst - nē tā Mīla nav
Un dziesmas skaņas nesniegušas veldzi
Viegli aizmirstas


Varbūt ...









Balts apsnieg lauks
Balts Ceļš
Un cilvēki
Starp baltām sniega Debesīm
Un baltu Dieva zemi.


*

Šorīt no rīta
Līdz ar Austras stariem
Sūti smaidu
Lai pārliecas par debesjumu
Varavīksnes loki

Šorīt no rīta
Līdz ar  spirgtu vēju
Sūti prieku
Lai aizved Ziemu līdz pat
Pavasara vārtiem

Šorīt no rīta
Līdz ar medus saldmi
Sūti Mīlestību
Lai apvij Pasauli
Ar Gaismas pavedienu


2014. decembrī 



Pateicos lieliskajiem mūziķiem par kopīgo vakaru, Lēdmanes Tautas nama vadītajai Inesei Neretai par ielūgumu, visiem labajiem cilvēkiem, kuri palīdzēja un bija klāt sniegotajā vakarā Lēdmanē un baltās domās.

Laimīgu un sirdssiltu pirmssvētku laiku.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru