trešdiena, 2022. gada 29. jūnijs

Dzeja. Cikls "Sievietes Dienasgrāmata" 2022.

 "Sievietes dienasgrāmata"* ATMIŅA.

Ieskatos akā -
Debesu atspīdums
Piemāna. 
Tur - dziļumā
Debesu nav.
*
"Sievietes dienasgrāmata" * ZELTA AVOTS.

Pie zelta avota
Visam tic
Visam, kas viz.
Saules dzirkstele ūdenī rit
Šodien, ne rīt.
*

"Sievietes dienasgrāmata" * IEDOMAS.

Tievu kātiņu,
Slaika un līgana,
Savvaļas tulpe -
Līgava.
Cerību, iedomu šupās,
Sapņainu smaidu lūpās.
Iedomu sapņiem
Nav skaita.
Tie citas jau pievīla, 
Mīla.
*

"Sievietes dienasgrāmata" * IZMISUMS. 

Tur dziļās aizas malā.
Kur melni kraukļi krauc,
Un cerības ir galā
Un rūgtuma par daudz.
*


"Sievietes dinasgrāmata" * NĀVE.

Lilija balta
Pēdējo pumpuru raisa.
- Es neiešu līdzi
Tev. - Teic Eiridīke.
- Tur, pāri upei
Kā asiņu rētai.
Es neiešu būt 
Pāri Lētai.
Es gribu aizmirst
Sāpes un mīlestību.
Kurš aizmirst, 
Tas mirst.
*

"Sievietes dienasgrāmata"* NOVĒRŠANĀS.

Vakar,
Dedzinot tiltus,
Redzēju 
Pelēku balodi
Lidojam pāri upei.
*

"Sievietes dienasgrāmata" * CERĪBAS.




Ceriņi cerības
Apsola lēti -
Balts, bordo
Un violets.
Viss, ko vien vēlies,
Tev būs
Un vēl nekas
Nav nokavēts.
*

"Sievietes dienasgrāmata" * LAIME.


Šobrīd es zinu -
Laime zied lupīnas ziedu.
Šobrī es zinu,
Rīt - meklēšu citu viet.
*







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru